Ingmārs Jansons par komunikāciju stratēģijām

kim? 

Ceturtdien, 18. martā 17:00 kim? mītnes 3.stāvā Ingmārs Jansons sniegs prezentāciju par komunikāciju stratēģijām. Jansons stāstīs par to, ko drīkst un ko nedrīkst darīt izstrādājot sabiedriskās mediju stratēģijās un to, kā zīmolam „jārīkojas”, lai tas būtu gatavs sabiedriskajiem medijiem. Prezentāciju organizē Latvian Art Directors Club sadarbībā ar kim?.


Ingmārs Jansons

Ingmārs Jansons ir galvenais stratēģiskais direktors Naked Communications (Stokholma/Berlīne), kas ir pasaulē vadošie stratēģiskās komunikācijas konsultanti un darbojas Eiropā, ASV un Āzijā. Jansons ir specializējies digitālās komunikācijās inovācijās un komunikāciju stratēģijās, kas izmanto  neitrālus komunikāciju kanālus. Jansons ir strādājis ar Nike, Mercedes, Coca Cola, Johnson & Johnson, Imperial Tobacco un Eiropas Savienību. Pirms darba Naked Communications, viņš bija digitālo stratēģiju direktors River Stockholm, kas ir viena no lielākajām neatkarīgajām interaktīvajām aģentūrām Zviedrijā, un izpildirektrs Scholz & Friends International - viena no Eiropas radošākajām reklāmas aģentūrām. Jansons ir arī dedzīgs motokrosa, snovborda, skeitborda, starptautiskās politikas un ielu mākslas interesents.


kim?