Šeit un citur skan mūzika, soļi slīd gar logiem, stiepjot ēnas pār virsmām, pazūd skaitļi, atgriežas teikumi un tā tālāk. Izstāde ilgst desmit minūtes, atkal un atkal no jauna. Nekustīgie darbi tajā turpinās, bet kustīgie – nekustas. Laiks, kurā Pjērs Šēfers (Pierre Schaeffer) reiz meklēja telpu, ir piekāpies atmiņām.
Izstādes publikācijā laiks tiek orķestrēts citviet. Tu esi svece, tieši šobrīd. Satiksme ir apstājusies, laiks negaida. Publikāciju papildina divdesmit astoņi metri sešdesmit seši centimetri un sešdesmit seši milimetri magnētiskās lentes, kurā instrumenti tiek uzskaņoti, neuzmanības kļūdas neatgriezeniski pierakstītas, un skaņa aprij pati sevi. Katra kasete glabā precīzu atmiņu par laiku, kas nepieciešams, lai pārnestu informāciju no viena datu nesēja otrā, apgrieztu puses, reizē nospiestu play un record, izdzertu tēju un paskatītos pa noputējušo logu.
Skaidrojums: izstādi papildina C10 audio kasete un pašizdota publikācija, kurā piedalījušies Vivjena Grifina (Vivienne Griffin), Monika Lipšica (Monika Lipchitz), Miks Mitrēvics, Mārtiņš Roķis, Edgars Rubenis, Oļa Vasiļjeva, Martijns in ‘t Velds (Martijn in ‘t Veld), Edijs Vucēns.
Izdevuma dizains: Ieva Kraule.
Kaspars Groševs (1983) absolvējis Latvijas Mākslas akadēmijas Vizuālās komunikācijas nodaļu. Personālizstādes: “I/O. Bez ienaidniekiem” Kim? Laikmetīgās mākslas centrā (2011), “H” Kaņepes kultūras centrā, Rīgā (2012). 2013. gada februārī Groševs sadarbībā ar Vivjenu Grifinu piedalījās Kīna Makkona personālizstādes “Open Close Thing” noslēguma priekšnesumā Tintype galerijā Londonā. Groševs vairāk vai mazāk regulāri raksta žurnālam Studija, visai neregulāri uzstājas eksperimentālās mūzikas koncertos un pavisam reti veido raidījumu “Vīzijas” Radio Naba.