Lai kā jauktu, kāršu skaits kavā nemainās. Skaidrs arī tas, ka šīs partijas dūži nākamajā citu par dūzi padarīs. Sakrīt trumpji uz acīm, tās uz stiķiem, un citu spēlētāju fiasko tev dāvā mirkļa simtdaļas triumfu. Ja tālāk nespēlēsi, triumfs būs bezjēdzīgs, ja spēlēsi, fiasko neizbēgams.
Es nespēju izdomāt mākslas darbu, es spēju novērot un novērojumu piefiksēt. Redzēto atkārtoju sevī, iejūtos tajā, sižeti, nemitīgi atkārtojoties, iegūst noturīgu raksturu, tajā koncentrējas mana pieredze. Subjektīvā vajadzība liek ieraudzīto atzīmēt, saglabāt, meklējot tēlus, kas raksturīgi situācijai.
Izstādē skatāma balonu instalācija, kurai pretī uz ekrāna pie sienas redzams video darbs, divas atsevišķas video projekcijas uz podestiem un vēl divi video darbi ekrānā.
Izstādē skatāma balonu instalācija, kurai pretī uz ekrāna pie sienas redzams video darbs, divas atsevišķas video projekcijas uz podestiem un vēl divi video darbi ekrānā.
Edgars Lielzeltiņš (1984) absolvējis Latvijas Mākslas akadēmijas Vizuālās komunikācijas nodaļu. Strādā dažādos medijos un ar tiem, to skaitā ar objektiem un video. Kopš 2010. gada piedalījies dažādos projektos un izstādēs, to vidū “Vēlāk kā nekad” grupas izstāde Kaņepes kultūras centrs, Rīga (2012), 58. Starptautiskais īsfilmu festivāls Oberhauzenā (2012), Latviešu video mākslas vakars Kultūras centrā Mains d’œuvres, Sentuānā (2011), 2011. gadā video darbs iekļauts Laikmetīgās un video mākslas festivāla Ūdensgabali 2009–2010 izlasē “Cologne Off”.